sobota, 24 sierpnia 2013

#4 wyzwanie z mapką


dzisiejszą mapkę stworzył(a) dla nas
dla przypomnienia kilka zasad:
* prace powinny być nowe, wcześniej nie publikowane
* w wyzwaniu może wziąć udział każdy, nie są wymagane do użycia materiały ze sklepu- ale będzie nam miło jeśli ich użyjecie (raz na jakiś czas będą ogłaszane wyzwania, w których koniecznością będzie użycie materiałów ze sklepu, ale będzie to wyraźnie zaznaczone)
* praca musi być opublikowana na blogu z podlinkowanym banerkiem do naszego bloga , jak również sklepu (banerek sklepowy możecie wkleić na pasek boczny- raz i to wystarczy) !!!-sprawdzamy!!!
*praca może być zgłaszana tylko na góra trzy wyzwania (łącznie z naszym)
*Nagrodą za wyzwania z mapką będą bony do zrealizowania w naszym sklepie:)  
w dzisiejszej zabawie nagrodą jest bon o wartości 30zł, do zrealizowania w naszym sklepie Namaste
dodatkowo osoba która wygra będzie mogła poprowadzić kolejną zabawę mapkową:)
konkurs trwa od 24sierpnia do 18 września
ogłoszenie wyników 21 września

a oto mapka:
 mapka prosta i zarazem ciekawa:)
 
 i praca naszego gościa - Cudaczka:
 oraz interpretacje naszych projektantek:






więcej szczegółów dotyczących prac projektantek znajdziecie n ich blogach:)

 czekamy na wasze prace i przypominamy o wklejaniu banerków na swój blog !!!


9 komentarzy:

Unknown pisze...

Piękne prace dziewczyny - nie umiałabym się zdecydować :-)

Ela 17 pisze...

Wszystkie prace są przepiękne

aa_dorota pisze...

Fajna mapka i piękne prace

mazur-i-on pisze...

I mnie udało się coś stworzyć:)

Pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

Również i mi się udało stworzyć coś na wyzwanie... Każdy ma swój styl... Mój odbiega od Waszych genialnych prac, ale zawsze warto spróbować
adres do bloga
http://karteczkomaniadarii.blogspot.com/

MargoLa pisze...

Bardzo ciekawa mapka, aż sama się skusiłam. Niby prosto a jednak trzeba się nagłówkować by wyszło coś ciekawego ;)
Mój blog: http://skarbymagielnicy.blogspot.com/

http://maciejkowezacisze.blogspot.com pisze...

I ja też dołączam. Zadanie wykonane. Zapraszam do Maciejkowego zacisza

Kasia Wojtasik pisze...

Dziękuję za mapkę! Czasami jest tak ciężko ułożyć kompozycję quillingową, tak właśnie wczoraj miałam! Ale dzięki Waszej mapce powstała cudna kartka :)
Dziękuję za wyzwania, mam nadzieję, że będę miała szczęście :)
Pozdrawiam!
Kasia

kigabet vel Ki pisze...

jak zwykle moje koleżanki wysoko postawiły poprzeczkę ... pięknie ... teraz czekamy na wasze realizacje :)