sobota, 5 kwietnia 2014

Nasze Projektantki- Ewelina

 Dziś chcielibyśmy wam przedstawić naszą nową projektantkę, której prace zagoszczą u nas przez kolejne trzy miesiące:)


 oto co Ewelina pisze o sobie:

Nazywam się Ewelina Panka w świecie skarpowym znana jako Elina. 
Scrapbooking stał się dla mnie pasją jakieś 4 lata temu. 
Od 8 lat mieszkam, tworzę i pracuję zawodowo w małym miasteczku w północnej Anglii. Prywatnie jestem mamą dwóch córek. Lubię tworzyć kartki, alterować przedmioty i tworzyć projekty przestrzenne. Chętnie korzystam i tworzę z materiałów recyklingowych. Uwielbiam spędzać czas nad moimi projektami, układać, przekładać kwiaty. Ostatnio odkryłam, że wielką przyjemność sprawia mi tworzenie kwiatów z papierów z kolekcji (pasują doskonale kolorystycznie do moich prac).  Staram się włożyć dużo uczuć i siebie w każdą pracę. Tworze dla przyjemności i z przyjemnością.  Uwielbiam shabby chic, biel, pastelowe kolory, nie znoszę koloru pomarańczowego.
Jest mi bardzo milo Was powitać.
Ewelina

kilka wspaniałych prac naszej gościnnej projektantki





  

Brak komentarzy: