sobota, 5 lipca 2014

nasze projektantki - GROSZEK

 mamy przyjemność wam przedstawić kolejna naszą gościnną projektantkę:)
a jest nią 
 
 
Mam na imię Linda, ale posługuję się nickiem Groszek.Jestem mamą dwóch fantastycznych chłopców - Ignasia i Jeremiego, a od pięciu lat moją ogromną pasja i miłością jest również scrapbooking, przede wszystkim uwielbiam robić kartki - ta mała forma najbardziej mi odpowiada, daje wiele możliwości, pomimo niewielkich rozmiarów :)
Kocham jasne, delikatne barwy, przedarcia, romantyczne, kwieciste kompozycje i dodatki w postaci koronek i wstążeczek.Zapraszam Was do odwiedzenia mojego bloga - Made by Groszek.
Bardzo się cieszę, że moje prace, wraz z pracami innych dziewczyn z DT Namaste będą Was inspirować i mam nadzieję, że Wam się spodobają :)

 oto kilka moich prac:



cieszymy się ze możemy cie gościć w naszych progach i życzymy ci wspaniałego czasu w naszym gronie:) Baw się dobrze!!!!:)

1 komentarz:

arelierbymary pisze...

śliczne prace :)