sobota, 27 grudnia 2014

Kartka w bieli :)



 Witam serdecznie już poświątecznie,
ale jeszcze świątecznie :) 





Może będę bardzo  monotematyczna dzisiaj,
ponieważ znowu zrobiłam kartkę w bieli, 
ale na świąteczną inspirację dla Was,
chciałam przygotować coś delikatnego i uroczystego.





Przyznam się Wam szczerze, że za sprawą mojej nowej serweteczki,
bardzo pięknej i ażurowej, odkryłam, wyjątkowość i nieodzowne
I tak naprawdę to chciałam Was przy okazji namówić,
że jeśli zamierzacie kiedykolwiek robić kartki na biało,
czy to świąteczne, czy komunijne  chociażby, albo na inne różne 
okazje, używajcie papieru czerpanego, bo przyznacie sami, 
że prezentuje się on bardzo pięknie i elegancko.




Ta kartka jest połączona ze srebrnym papierem wizytówkowym, 
ale to biały papier czerpany jest główną okrasą dla oka. 
Wykorzystałam go do gałązek i listków, poinsencji,
ale również  i na jedną warstwę.
Uważam, że takie kartki, na biało, mozna różnie łączyć z dodatkami 
i zawsze efekt końcowy jest wyjątkowy.





Pozdrawiam serdecznie i życzę szampańskiej zabawy w Sylwestra
i samych radości w Nowym Roku :)






W pracy wykorzystałam: