piątek, 8 maja 2015

Witamy nową Gościnną Projektantkę

Witam  !!!

Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam naszą nową 
Gościnną Projektantkę Ines, o której ostatnio
miałam przyjemność zrobić dla Was fotorelację, a której to
kwiaty, szczególnie róże, są  Wam bardzo dobrze znane.




A teraz kilka słów od Inki: 


Witam Serdecznie
 Nazywam się Ines Pęksińska, od trzech lat zajmuje się rękodziełem.
Początkowo były to ozdoby świąteczne wykonane z makaronu
( świeczniki, bombki , choinki), z czasem jednak zaczęłam bawić się papierem 
i tak zostało do dzisiejszego dnia. Wykonuję głównie kartki, 
zaproszenia, pudełeczka explodujące, ale również zdarza mi się czasem zrobić
 i inne formy papierowe - albumy, notesy, tagi itp. Uwielbiam sama tworzyć kwiaty, 
głównie z papieru czerpanego Namaste, które później wykorzystuję w swoich pracach.
Ostatnio lubię bawić się mediami, wykonuję prace metodą Tea Bag Folding,
Quiling, ale i Decupage też nie jest mi obcy. 
Chciałam bardzo podziękować za zaproszenie do współtworzenia
bloga, dla mnie jest to zaszczyt i ogromna przyjemność.




Na tą okazję Ines przygotowała piękną karteczkę, 
gdzie wykorzystała biały i zielony papier czerpany, a także papiery
 z zestawu Papiery morwowe (ryżowe) ecru, liście w kolorze ecru
 również z powycinała właśnie z jednego z tych papierów. 
























A oto i jeszcze kilka prac wykonanych przez Inkę, 
oczywiście z własnoręcznie robionymi kwiatami z naszego papieru.


































 Witamy Cię Ines serdecznie w naszym gronie
i czekamy z niecierpliwością na więcej Twoich inspiracji !!!!

Ekipa Namaste



a Was wszystkich zapraszam na wciąż trwające #24 wyzwanie z mapką :)

1 komentarz:

frezja pisze...

ale super :)