poniedziałek, 2 listopada 2015

Gościnna Projektantka Listopada

Witamy serdecznie :) 

Odpadają kartki kalendarza, mamy już listopad, 
a co za tym idzie, dziś zapraszamy Was na kolejne nasze spotkanie 
z Gościnną Projektantką, 
a jest nią

Justyna jest wyjątkowo twórczą osobą, oprócz przepięknych
kartek i innych form scrapbookingu, robi też kwiatki ręcznie robione, 
ale również i szydełkuje.
Jej prace są pełne uroku, fantazji i mają niesamowity klimat,
są delikatne, dopieszczone w każdym calu,
są po prostu zachwycające.
Nie wiem, czy pamiętacie również, że wygrała u nas już nie jedno wyzwanie :)


A oto kilka słów od Justyny :


Witam serdecznie
Jest mi niezmiernie miło, że mogę tutaj gościć. Mam na imię Justyna, a w świecie blogowym znajdziecie mnie pod nickiem Szydełkiem w oko. Oprócz scrapbookingu szydełkuję.
Uwielbiam recycling, stemple, chlapania oraz ręcznie klejone kwiaty.
Moje prace możecie pooglądać na blogu http://szydelkiemwoko.blogspot.com/



Na dzisiejsze spotkanie Justyna przygotowała dla nas
dwie cudowne ślubne kartki. 




















Ale również i kurs na kwiaty, które możecie zobaczyć na tych dwóch kartkach :



Kwiaty wykonałam z białego papieru czerpanego Namaste.

Na początku wycinamy elementy naszego kwiatka. Potrzebujemy trzy kwiatki. Dwa w takim samym rozmiarze i jeden troszkę mniejszy od poprzednich. Ja swoje kwiatki wycinałam ręcznie, ale oczywiście można ułatwić sobie pracę wykorzystując wykrojniki.



Następnie elementy moczymy i składamy.



Chwytamy złożony element  szczypcami zwanymi "bociankami" i zawijamy. Jedną część płatka do góry, a drugą do dołu dociskając do szczypczyków.




Tak samo postępujemy z pozostałymi elementami. Po wywinięciu delikatnie rozwijamy.



Jeżeli uznamy, że "fala" na płatkach jest za mało widoczna, można każdy płatek delikatnie uformować na macie.



Kiedy nasze elementy są suche przystępujemy do sklejania. Najpierw sklejamy dwa duże elementy, układając płatki tak, aby były naprzemiennie i doklejamy mniejszy w ten sam sposób.



Pozostawiamy klej do wyschnięcia, delikatnie wgniatamy środek kwiatka i robimy dziurkę na pręciki. Wklejamy je i mamy już gotowy kwiatek.





Mam nadzieję, że chociaż troszkę się Wam spodobały moje kwiatuchy i będziecie zainteresowani kursem, który specjalnie dla Was przygotowałam.




Justyna wykorzystała zielonybiały papier czerpany

Ślicznie dziękujemy Ci Justynko, że przyjęłaś nasze zaproszenie, 
za inspiracje, ale również i za to, że podzieliłaś się
z nami kursem na tak cudowne kwiaty, 
na pewno nie jedna osoba skorzysta z niego.


A my przy okazji zapraszamy Was na nasze 

Brak komentarzy: