sobota, 20 sierpnia 2016

Gościnna Projektantka sierpnia

Witamy !!!

Dzisiaj mamy ogromną przyjemność
gościć u nas
Vairatkę,


autorkę pięknych, delikatnych
i niezwykle eleganckich prac.
Agata przygotowała specjalnie dla Was
dwie przepiękne kartki,
z własnoręcznie robionymi kwiatami z papieru morwowego ecru
i  jasnoniebieskiego. a także z listkami z zielonego papieru czerpanego.

A to kilka słów od Agaty :

Nazywam się Agata, w sieci znana jako vairatka
Z wykształcenia archeolog, a od dwóch lat - pełnoetatowy rękodzielnik we własnej firmie :) Mama Stasia (9 lat) i Zosi (4,5 roku). Odkąd pamiętam - zawsze coś tworzyłam. Na początku było to szycie, potem krzyżykowanie. Pod koniec 2009 wpadłam przypadkiem na scrapbooking - i wciągnęło mnie na dobre. Najbardziej lubię robić albumiki dziecięce - takie kolorowe, radosne i dające pozytywną energię :) Oczywiście robię też przeróżne kartki, albumy, LO i wszystko co można z papieru wyczarować. Nie mam jasno określonego stylu, bo lubię eksperymentować i ciągle próbować czegoś nowego :) Raz jest to coś romantycznego, delikatnego, a raz zupełnie szalonego, mediowego i "pochlapanego" :) Nie uznaję słowa "nie potrafię" - dla chcącego nic trudnego, i najczęściej okazuje się, że wystarczy tylko odważyć się i spróbować :) Wyjdzie, albo nie - najważniejsze jest działanie!

I jej piękne kartki :










Przy okazji chcielibyśmy Was zaprosić na

1 komentarz:

vairatka pisze...

Dziękuję za zaproszenie :) zakochałam się w papierze morwowym!!!